Sincer nu mă prind care e rostul reclamei de pe camionul de jos, ultimul rând. Recunosc, am stat un pic în spatele camionului să găsesc o eventuală explicație; nici chiar pasagerul din dreapta care a surprins pentru mine poza asta nu avea o explicație logică.
Ok, ai produse gen gleturi și tencuieli serioase, cu consum scăzut de material la metru pătrat, etc. și îi prezinți direct viitorului client, un minus al produsului: timp de lucru îndelungat ?
Dacă aș fi meșter restaurator de tencuieli/finisaje în construcții, de ce aș alege un produs care îmi mănâncă mai mult timp decât concurența ?
Dacă aș fi client final, proaspăt posesor de imobil – cel mai probabil cu resurse economice limitate – de ce aș alege un produs care mă va costa o manoperă mai mare, din cauza timpului mai lung ?
Poate au vrut să spună ceva gen rezistentă îndelungată-n timp, dar a greșit Gigelul care a făcut designul …
timpul de lucru indelungat = timpul de galeata sau durata de timp in care tu poti sa folosesti materialul din galeata. Pentru unii a fost o problema ,nu reuseau sa puna tot materialul pe perete pentru ca se intarea in vas si trebuia sa-l arunce. Pierderi de material=pierderi de bani,nervi,timp. In ultimii ani s-a gasit rezolvarea la problema prin adaugarea unor substante care intarzie intarirea materialului in galeata.