Sincer nu mă prind care e rostul reclamei de pe camionul de jos, ultimul rând. Recunosc, am stat un pic în spatele camionului să găsesc o eventuală explicație; nici chiar pasagerul din dreapta care a surprins pentru mine poza asta nu avea o explicație logică.

Ok, ai produse gen gleturi și tencuieli serioase, cu consum scăzut de material la metru pătrat, etc. și îi prezinți direct viitorului client, un minus al produsului: timp de lucru îndelungat ?

Dacă aș fi meșter restaurator de tencuieli/finisaje în construcții, de ce aș alege un produs care îmi mănâncă mai mult timp decât concurența ?

Dacă aș fi client final, proaspăt posesor de imobil – cel mai probabil cu resurse economice limitate – de ce aș alege un produs care mă va costa o manoperă mai mare, din cauza timpului mai lung ?
2013.09-din-trafic-rigipsPoate au vrut să spună ceva gen rezistentă îndelungată-n timp, dar a greșit Gigelul care a făcut designul …