Cei de la Propaganda, de care n-am prea auzit de bine de la fini critici ai internetului românesc, au  creat o campanie pentru Selgros din categoria “Dorel” – extrem de neinspirată și cu mesaj ciudat.

selgros-reclama-1

Prin județul Brașov am văzut vreo 3 versiuni de reclamă, în format banner mare: cea de sus cu cafea vs carne, una cu ciocolată vs carne și încă una parcă cu ceva paste (d’alea italienești) vs carne. În afară de ultima între ale cărei elemente mai există ceva legături culinare, celelalte 2 sunt jalnice.

Eu îi înțeleg pe cei de la agenție, aia au debitat cei de la creație, aia au vândut dar clientul n-a văzut pe ce aruncă banii ? Și nu, reclama proastă/negativă nu e tot reclamă !

Pentru a maximiza impactul campaniei au creat și un clip publicitar. La TV nu l-am prins, semn că nu e difuzat pe posturile care nu au manele, Capatos sau Badea în program …