Ca tot internautul mi se întâmplă să primesc mesaje care le-aș cataloga drept SPAM dar având în vedere că la un moment dat acceptasem acele comunicări, că poate nu s-a luat în calcul dezabonarea anterioară și că au buton de dezabonare decid să-l abuzez. Bun, însă dau peste următoarea fază:
Caracterul internațional al business-ului de email marketing e subliniat fin prin textul trilingv de pe butoanele în cauză iar caracterul discriminatoriu e completat de întrebarea exclusiv în limba maternă pentru unii de bentiță tricoloră.
Am scris #peblog: Un pic de fail de email marketing in Romania – http://t.co/jVEYRmor2K #whiteimage #fain
Poate la intrebare se detecteaza limba setata de utilizator in browser sau pc, iar butoanele de raspuns sunt puse asa! Probabil, butoanele sunt imagini, iar textul de pe ele nu ar avea cum sa se schimbe.
Oricum ai lua-o, tot e informație degeaba prezentată acolo. Și cum nu discutăm de un blog personal sau vre-un site gen fanclub ar fi trebuit să fie mai atenți cu asta.
Eu am setată limba peste tot ca EN, dar întrebarea mi-o arată în română.
@Ciprian: daca limba textului se poate selecta in functie de navigator(browser) atunci si textul de pe butoane poate fi schimbat . Postarea are dreptate