Chiar dacă astfel de oferte gândite cap coadă, care să-i ofere turistului un pachet de activități, mai rar am văzut la noi în țată, am dat peste următoarea ofertă pentru săptămâna în care bugetarii nu se vor stresa cu munca:

Last Minute Brasov

Mie îmi sună destul de bine, acceptabil chiar, dacă cineva ia în calcul tarifele (nejustificat de mari comparativ cu alte orașe din EU) practicate în mod normal pentru cazare.

Programul se derulează în două etape: 01-06 mai (perioada minivacanţei de 1 mai şi Paşte) şi 10-12 mai, în primul week-end după Paştele Ortodox, de Duminica Tomii când are loc Parada Junilor Braşoveni.

Turiştii pot beneficia de pachete de 2, 3 sau 5 nopţi de cazare, mic dejun inclus, pentru unităţi clasificate la 2, 3 şi 4 stele beneficiind totodată de vouchere care asigură accesul la atracţii culturale şi de petrecere a timpului liber în sistem “1+1 gratis” (1 persoană plăteşte bilet, 1 persoană intră gratuit).

Cum indicam anterior, îmi place că se pune accentul pe oferirea unei liste cu atracții culturale și activități de pierdut vremea într-un mod organizat, activități/actracții de care destui turiști nu aflau:

  • PARADISUL ACVATIC – ACCES DOUĂ ORE
  • PARC AVENTURA – ACCES DOUĂ ORE
  • ÎNCHIRIERE BICICLETĂ – DOUĂ ORE
  • PLIMBARE CU TELECABINA PE TÂMPA
  • PLIMBARE CU TELECABINA ÎN POSTĂVARU
  • PLIMBARE CU AUTOBUZUL TURISTIC
  • VIZITĂ LA MUZEUL PRIMEI ŞCOLI ROMÂNEŞTI
  • VIZITĂ LA CASTELUL BRAN
  • VIZITĂ LA BISERICA FORTIFICATĂ DIN PREJMER
  • VIZITĂ LA BISERICA FORTIFICATĂ DIN HĂRMAN

Lista unităților de cazare înscrise în proiect pentru acest City Break – atât hoteluri cât și pensiuni – precum și actualizările atracțiilor culturale care fac parte din această ofertă se va face pe site-ul oficial – aici.

 

Considerente personale pe final:

  • Nu prea înțeleg de ce au acceptat pensiuni în acest proiect de city break; Costul / noapte la o pensiune e cam același cu cel obținut prin “promoția” asta, intitulată Last Minute !
  • Alte oferte sau idei de turism pentru 1 mai, mai sunt aici;
  • Site-ul brasovtourism.eu se vede de la o Poștă că e făcut din bani publici (am eu sentimentul ăsta). Are un design și un mod de a prezenta informația extrem de ciudat (ca să nu zic prost). Cromatica face toți banii iar firma care se mândrește în footer cu design-ul – e atât de ocupată cu cele 200 de proiecte și cu toți clienții multumiți că nici nu are nevoie de portofoliu online de clienți.
  • Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului din judeţul Braşov care dețin site-ul de mai sus au si pagină de facebook, deci încearcă să fie în ton cu trend-ul românesc mediocru. Pagina aia e creată ca un utilizator și nu e o pagină dedicată unui business, așa cum s-ar preta…
  • Titlul de pe ambele flyere digitale nu are diacritice, însă restul textului descriptiv are. În afară de lenea designerului sau publicarea fără aprobarea superiorului care ar fi trebuit să verifice totul cap coadă – nu văd care alta ar fi cauza.
  • Mă aștept ca turistul să găsească ceva fluturași în unitatea în care se cazează cu atracțiile de mai sus, eventual și cu o hartă la îndemână. Cu timpul sper să ajung să văd mai multe astfel de oferte.