Saptamâna aceasta, chiar de la început am primit telefoane de la ambele banci cu care colaborez. Tipul de actiune vizata precum si motivul pentru care m-au contactat imi indica cât de mult ma apreciaza ca si client.

ING : m-a contactat un domn sa-mi ofere un card de credit.

Câteva considerente:

  • Din discutia cu el mi-am dat seama ca nu avea o idee clara despre situatia mea. Cu toate astea dorea sa imi vanda prin telefon un card de credit! I-am cerut mai multe detalii, conditiile specifice si generale sa le studiez, mi-a indicat dobanda si perioada de gratie (punct). Am constatat ca l-am pus in dificultate când i-am cerut sa-mi trimita pe mail detaliile cerute si mi-a indicat sec sa intru pe site-ul lor…
  • Mi-am salvat numarul de contact si nu îi voi mai raspunde. +40317113295
  • Dupa miscarea de a elimina complet dobânda la contul curent si miscarea de sus chiar analizez serios sa închei relatia contractuală.

Analizând la rece situația, constat că ING mă consideră la fel de prost ca majoritatea din România (că aș putea activa un card de credit doar prin telefon, parca a revenit la putere creditul cu buletinul), ING are fie un marketing destul de prost adresat persoanelor nepotrivite fie că a vândut / împrumutat datele mele personale unui partener care-și face de cap. Dacă mai pun în balanță astea 2 informații externe – ING Bank România a înregistrat anul trecut cel mai mare profit din istoria băncii la noi (+44% creștere) – via capital.ro și reducerea de dobandă anunțată exclusiv pe email crossfire.ro_capture-ing_webși în consecință am început serios să analizez migrarea spre o altă bancă a contului curent. Știu că nu sunt singurul.

MILLENNIUM: m-au sunat sa le evaluez serviciile oferite. As fi preferat sa mă fi contactat via email pentru aspectul acesta dar convorbirea a fost una scurta și fără să încerce sa-mi vâre ceva pe gât și sa-mi lezeze intelectul.

Întotdeauna relația cu ei a fost una benefică pentru ambele părți. Eu am apreciat promptitudinea cu care îmi rezolvă problemele (fie telefonic sau din sucursală) și programul prelungit, inclusiv în weekend la care poți da de cineva la hotline iar ei au apreciat depozitele mele astfel încât se întâmple să ma sune înainte de scadență și să-mi indice modificarea dobânzii (în + sau în -). N-au cont de twitter ca portocalii de sus dar însă ATMurile lor acceptă depuneri de numerar, iar dacă lichidezi un depozit în weekend, ai imediat banii în cont. La ING un amic și-a lichidat vineri seara depozitul că avea nevoie urgentă de bani, dar până luni tot a trebuit să se împrumute că nu avea acces la banii lui !