În urmă cu vreo 2-3 ani dacă mă întreba cineva – nu mă gândeam că se poate ajunge chiar așa de rău; în nici un caz nu de la MOL România.
Mi s-au părut întotdeauna o companie serioasă, cu planuri mărețe și calitate ridicată cam la orice cu care se asociau. Erau cum mi-aș fi dorit eu ca PETROM-ul românesc să ajungă și pentru a evita bătăi de cap ulterioare am zis că merită să achit diferența în plus de bani la fiecare plin. Zis și făcut. Mai mult de 5 ani le-am fost client fidel prin toată țara, nu alimentam de la alții decât dacă era ultima soluție. Am un excel cu care-mi monitorizam consumul la mașină, ce ulterior s-a transfrmat într-un fel de registru. Depășisem pragul psihologic de 5000 litri de carburant (benzine), fără vreun incident.
De regulă alimentam cu marcile premium mai tot timpul la deplasările ce nu presupuneau frecușul prin orașele în care mă aflam – deci benzina cu cifra octanica maximă și întotdeauna cu motorina super aditivată.
Schimb mașina, trec pe diesel și continui evident tot cu ei, vreo 2 luni. Eh, și încep problemele tocmai după ce trecusem cu mașina prin service la revizia periodică – revizie la service autorizat, unde mi se schimbă toate filtrele (pe cele vechi le-am primit înapoi) și îmi indică șeful de service după testarea suplimentară cerută că totul e ok, că nu sunt erori, etc.
Bun, fac iarăși plinul cu Evo Diesel motorină proastă - se dovedește imediat – si plec la drum, 400 km pe drumurile patriei cu soția și încă 2 amici. Și încep problemele după cum detaliez în sesizarea către Departamentul de Comunicare al Mol. Primesc și răspuns, semn că cineva mai și citește mailurile ale și mi se cer date suplimentare. Cineva ar observa că deja încercau cumva să se spele pe mâini într-un mod delicat. Ok zic, le dau și pe acelea că oricum le aveam și nu erau secret de stat după care, de atunci din 30 mai 2012 – au intrat în silenzio stampa, nemaifiind interesați de mine.
Nota Bene: De la ultima alimentare problematică cu diesel de la MOL România, în urma căreia am aliementat cu motorină EVO dar proastă calitativ, am evitat complet acest lanț de furnizori de carburanți. Fără să intervin la motor în vreun fel, mașina a continuat să funcționeze fără alte evenimente problematice, subliniez ZERO alte evenimente – în același regim de utilizare. Până azi, 24.10.2012 n-am mai primit nici un semn, nici nu cred că voi primi vreunul. Partea care nu o înțeleg de nici un fel e comportamentul ciudat al celor de la MOL România. Le-am cerut să-mi indice un motiv, să-mi dea o explicație și nu vreo compensație bănească sau altceva.
Dacă-mi puneam mintea sigur puteam să ajung la OPC sau chair mai mult. Oare asta e confirmarea că oricât ai încerca să fii mai bun, să te aproprii de mentalitatea vesticilor, în România tot se găsește unul care să te facă, doar pentru că poate ?
PS: de atunci, niciunul din amicii, prietenii, familia NU mai folosește serviciile și produsele MOL. E o reacție justă, echivalentul unui embargo personal.
Solicitarea inițială, trimisă de pe site-ul lor:
Datorita increderii deosebite pe care am acordat-o produselor Mol, din ultimii 5 ani, imi permit sa va aduc la cunostinta un incident care m-a determinat sa renunt la alimentarea cu carburanti de la dvs.
5+ ani am alimentat cu benzine de la MOL (standard, premium) fara nici o problema (~ 5t carburant achizitionate). De cateva luni o data cu schimbarea autoturismului, am continuat cu alimentare de motorine. La ultima alimentare full, cu motorina premium (evo diesel) – a se vedea toate datele de pe bonul fiscal,
http://img839.imageshack.us/img839/8486/20120530134629.jpg
dupa 200 km de drum intins, masina a inceput sa se comporte foarte ciudat, simteam parca o intrerupere a alimentarii cu carburant pentru intervale de <1s .Totul se intampla fara o periodicitate usor de stabilit, indiferent de turatie, treapta viteza, planeitate traseu.
Masina tocmai iesese din service (<1000 km rulati), service periodic pentru schimbarea filtrelor, verificari, etc. ITP-ul fiind realizat in urma cu 6000 km, consemnand caracteristicile din fabrica ale masinii.
Dupa alimentare de la un alt furnizor, tot cu motorina de tip premium, periodicitatea evenimentelor masinii s-a redus simtitor (in rezervor avand inca circa 15l din motorina EVO). Chiar daca eram in saptamana dinaintea nuntii, am dus din nou masina in service pentru diagnoza. Diagnoza nu a descoperit absolut nimic in neregula cu motorul. Dupa alti 700 km, cu carburant non MOL, masina nu a mai prezinta niciuna din simtomele anterioare, prin deducere logica rezulta cu probleme grave motorina Evo.
Service-urile au fost efectuate la reprezentante autorizate, consumabilele sunt cele indicate.
As aprecia punctul dvs de vedere.
cu stima
Cele 2 imagini, cu bonurile de achiziție sunt mai jos.
de cea mai bună calitate, da ?
[…] un pic de reclamă. Eu sincer când aud de la cunoscuți de astfel de evenimente, îmi activez embargoul total. Așa că pe lângă articolul de aici, o serie de amici știu de pățanie și mi-au zis că vor […]
Great work! That is the kind of information that are supposed to be shared around the web. Disgrace on Google for not positioning this put up higher! Come on over and discuss with my website . Thank you =)
Salutare,
Cazul e din 2012, asa ca revin cu ceva de actualitate (03.2015)
Dupa 20 km de un plin la OMV Colentina Bucuresti (DN2 – cica ar fi franciza) mi s-a aprins martorul admisie motor si am ramas fara putere pe masina (un tdi din 2015). Nu alimentam pana acum decat de la Petrom/OMV/Mol. Dupa ce am terminat combustibilul am pus premium de la non-OMV. Si-a mai revenit masina, dar in final a trebuit sa reconditionez turbina pentru a putea folosi masina.
Masina e din 2005 (tdi 1.4)